تاثیر بازخورد معلم(نوشتاری و کلامی) در ارزشیابی های تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استعمال از راهبردهای یادگیری خودتنظیم بصورت ورد ودر144صفحه آماج از این پژوهش بررسی تاثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی) در ارزشیابی های تکوینی بر خودکارآمدی ومیزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانش آموزان است. بدین غرض تعداد 128 دانش آموز به سمت روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب و به طور تصادفی در گروه های آزمایش و کنترل قرار گرفتند. گروه ها بند بودند از:گروه آزمایشی اول(دانش آموزانی که بعد از اگر ...